Szalonetikett a Hair Gallery fodrászatban

Kedves Vendégeink!

 

Minden tudásunkkal arra törekszünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsuk minőségi alapanyagokkal és a vendégekre való nagy odafigyeléssel.

A következő sorokban olyan információkat szeretnénk megosztani veletek, amelyek segítséget nyújtanak a gördülékeny együttműködéshez.

 

1. Áraink

Aktuális árainkat a szalonban illetve a hairgalleryfodraszat.hu oldalon találod meg.

Hajfestési és hajszínváltoztatási áraink tájékoztató jellegűek. A végleges ár a felhasznált anyag függvényében változik.

Az egyes szolgáltatások normái valamint az anyagárak a szalonban érhetők el, kérjük tájékozódj a szolgáltatás megkezdése előtt kollégáinknál!

 

Nem jártál még nálunk?

Bizonyos hajfestési szolgáltatásaink például balayage, babylights vagy a színkorrekció előzetes konzultációhoz kötöttek.

A konzultáció során felmérjük a hajad állapotát, felmérjük elképzeléseidet és egyeztetünk arról, hogy mindezt hogyan és mennyi idő alatt tudjuk megvalósítani. Természetesen ekkor az árakról is tájékoztatást adunk.

 

A fent felsorolt szolgáltatásokra időpont foglalás esetén fodrászaink foglalót kérhetnek vendégeiktől. A foglaló mértéke minden esetben az adott szolgáltatás aktuális árlista szerinti alapára.

A fizetett összeg természetesen fizetéskor levonásra kerül a szolgáltatás végső árából.

 

Ha mégis úgy döntesz, hogy nem jössz el hozzánk, azt kérjük jelezd az adott szalon telefonszámán vagy írj a hairgallerykft@gmail.com elérhetőségre.

  • Ha 24 órán belül mondod le az időpontot, a foglalót nem áll módunkban visszatéríteni, hiszen fodrászaink akkorra már nem tudnak más vendéget hívni az üres időpontra és ez nagy anyagi kiesés nekik.
  • 24 órával az időpont előtti lemondás esetén a foglalót teljes összegben visszafizetjük.

 

2. Időpontok lemondása, késés:

 

Időpont lemondása

Tudjuk, hogy bárkivel bármikor előfordulhat, hogy közbejön valami és a megbeszélt időpontra nem tudtok eljönni.

Ilyenkor kérjük, hogy ezt legalább 24 órával a meglévő időpontod előtt jelezd a szalonnak az ismert telefonszámokon.

 

Késés az időpontról

Kérjük, hogy a megbeszélt időpontra pontosan érkezzél!

Minőségi szolgáltatásaink meghatározott időt igényelnek ezért, ha késve érkezel, az általad igényelt szolgáltatás azon részét tudjuk csak elvégezni, amely belefér az általad foglalt intervallumba.

Szolgáltatástól függően legfeljebb 10- 20 perces késést tudunk elfogadni, ezen túl a munkát szakembereink akár el is utasíthatják.

A késés miatt elmaradt szolgáltatás díja is felszámolásra kerülhet a fodrász időkiesése miatt!

A maximális késési időt mi is betartjuk, garanciával: amennyiben fodrászunk 20 perces késéssel kezd hozzá a frizurádhoz, a szolgáltatás díjából 20%-ot elengedünk!

 

Értesítés nélküli távolmaradás

Ha a megbeszélt időpontodra jelzés nélkül nem jössz el és ez kétszer előfordul, a legközelebbi időpontfoglalásnál fodrászunk kérheti az elmaradt szolgáltatások árának 50 százalékát illetve előre kérheti az újonnan foglalt a szolgáltatás teljes díját. Az újonnan foglalt szolgáltatásra fizetett díjat a fentiek szerint foglalóként kezeljük. Ha nem jelensz meg az időponton vagy ha 24 órán belül mondod le az időpontot, a foglalót nem áll módunkban visszatéríteni.

 

3. Minden hajszínhez tartozó receptúra, amit a szalonban fodrászaink készítenek, a szalon szellemi terméke, tulajdona. A receptúrát nem áll módunkban kiadni.

 

4. Szalonjainkban saját termékeinkkel, márkáinkkal dolgozunk. Ezek működését, fodrászaink a rendszeres képzésnek köszönhetően jól ismerik.

Természetesen elfogadjuk, hogy lehetnek olyan körülmények, amelyek miatt egyéb márkát preferáltok. Ha hozott anyagból készíti el a fodrász a hajfestést, a végeredményért nem tudunk felelősséget, így garanciát sem vállalni.

 

5. Garancia:

A legnagyobb szakértelem és igyekezett mellett is előfordulhat, hogy nem egyezik az elkészült frizurád az elképzeléseddel. Ilyenkor korrekcióra van lehetőség.

Szalonunkban dolgozó kollégák a következő esetekben és módon vállalnak garanciát:

Közvetlenül a szolgáltatás befejezése után, még a szalonban látod, hogy nem tetszik a hajvágás vagy a frizurád beszárítása

  • a szárítás és a hajvágás korrekciót térítésmentesen elvégezzük számodra

Közvetlenül a szolgáltatás befejezése után, még a szalonban jelzed, hogy nem vagy megelégedve a hajfestés eredményével.

  • kérjük beszéld meg fodrászoddal, hogy hol csúszott el a kommunikáció és ezáltal az eredmény. Fodrászod egy közeli időpontban térítésmentesen elvégzi a korrekciót, amennyiben a probléma technikai kivitelezésből, a fodrásznak felróható okokból fakad. Ilyen lehet például egy foltos hajfestés. A „mégsem tetszik ez a hajszín” nem képezi a reklamáció alapját.

 

Hazaértél és otthon nem tetszett a hajszín vagy a hajvágás, pedig a szalonban még úgy láttad, hogy az jó (frizuraszárításra ez nem vonatkozik)

Kérjük, hogy azonnal jelezd, ha úgy érzed korrekcióra van szükséged, hívd bizalommal a szalont!

  • Ha a szolgáltatástól számított 7 napon belül jelzed a kérésedet, a szalon 100%-os garanciát vállal a hajvágásra illetve a hajfestésre. Hajfestésre a garancia abban az esetben vonatkozik, ha az a fodrásznak felróható technikai kivitelezésből fakad lsd. fentiek.
  • Ha 7 napon túl jelzed a problémát, természetesen korrigáljuk a hibát, de akkor új munkának tekintjük azt és teljes térítéssel vállaljuk csak a korrekciót.

 

Fodrászaink kizárólag a saját munkájukért tartoznak felelősséggel. Elvész a garancia abban az esetben, ha időközben a nem tetsző frizurát a vendég saját maga vagy akár egy másik szakember által korrigálni illetve javítani próbálta.

 

Megértésedet és együttműködésedet hálásan köszönjük!

Szeretettel várunk szalonjaikban!

 

Hair-Gallery Fodrászat